tisdag 10 oktober 2017

292

Eftersom nattpersonalen som jobbade igår i princip ignorerade mig när jag satt och grät på soffan och efter att jag hade kastat en tallrik i väggen inne på mitt rum, släppte ut mig efter midnatt utan att ifrågasätta det och jag kom tillbaka efter att ha skadat mig, så berättade jag om det för personalen som jobbar idag och sa att han får prata med chefen om det. Jag var ärlig och sa hur jag mådde men nattpersonalen endast frågade om jag vill ha min medicin. Antagligen är hon van vid att jobba med äldre personer som man kan mata med mediciner så fort nånting är fel. Ingen aning om hur det kommer sluta inatt eftersom samma personal jobbar.
Snart ska jag städa rummet och duscha då R kanske kommer imorgon. Jag har ändå slutat hoppas om jag ska vara helt ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar